måndag 7 september 2020

Välkommen

Välkomna till mitt allra första inlägg. Jag startar denna blogg med lättsamma förhoppningar om att den hjälper mig att journalföra och hålla reda på mina investeringsaktiviteter över tid. Jag investerar huvudsakligen i aktier över lång tid, men även alternativa tillgångsslag och har ett begynnande intresse av fastighetsförvaltning. Syftet blir således i första hand för egen del, där jag hoppas kunna få ett bra utbyte med de som kan vara intresserade. 

Jag hoppas kunna blanda högt och lågt med inlägg om konkreta aktiviteter, mer djupgående analyser samt filosofiska resonemang kring mitt sätt att investera. Utöver det hoppas jag kunna både bidra med och få inspirerande anekdoter, litteratur och annan information i utbyte med er. 

/Hidalgo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar